Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Diskuse na téma Stížnost na kvalitu jídla

Červeně příspěvky za posledních dní
odpovědětPletýnka23:12 25.4.2021
Zdravím všechny a mám dotaz: Už se Vám někdy stalo, že Vám přišla e-mailem stížnost na kvalitu jídla? Jak jste to řešili? Píše mi rodič, že jídlo je nepoživatelné, že v době distanční výuky mají možnost ochutnat....docela mě to rozhodilo, i když slyším většinou samou chválu...po dlouhé době taková reakce.
odpovědětjanAA6:36 26.4.2021
Dobré ráno, nestalo. Ale asi bych postupovala obecným info meilem. Množství koření, soli, technologické úpravy, spotřební koš a finanční limit a nabídla bych osobní schůzku. Jestli jedí doma párky a smažený burger tak to je možné, že mají problém. Ale to bych do textu nedala :). Rozhodně bych je vyslechla, ale také ujistila, že slyšíte spíš chválu. A pokud jde o jedno konkrétní jídlo tak nejíme všichni vše. A rozhodně si z toho nic nedělejte!!!!!!!!!!!! Každý má jiné chutě a jste tam hlavně pro to aby chutnalo dětem a aby to bylo pro ně vhodné. Ať si dá rodič sýr s tatarkou a je to. A možná bych se zeptala třídní učitelky co to je za rodiče. Někteří si nemohou pomoci a prudí stále. Rozhodně Vám přeji HEZKÝ DEN a nejde o život tak klid!!!!!!!!!! A držme se hesla JEN KDO NIC NEDĚLÁ TAK NIC NEPOKAZÍ
odpovědětEmentál7:08 26.4.2021
1) co to bylo za pokrm 2) stížnost konkrétně na co 3) nepoživatelné proč? konkrétně! (já třeba nepozřu pivo, ani vychlazenou Plzeň)
odpovědětPeťa11:39 28.4.2021
Dobrý den, ano stalo, od dvou rodičů. Ovšem v době, kdy nebyla distanční výuka, tudíž ani jídlo nikdy neochutnali. Ti si ale stěžují ve škole úplně na vše, na výuku, na pedagogy... Dokonce jeden z nich napsal zřizovateli, že vracíme zbytky zpět do oběhu! No je potřeba se nad některými připomínkami povznést ;) Dnes, kdy si děti na distanční výuce nosí obědy domů, slyšíme i chválu. Co je pro nás ale nejdůležitější, jsou řady dětí na přidání, to je ukazatel, že to děláme dobře ;) Držme se a pěkný den všem.
odpovědětmajka17:45 29.4.2021
zachovejte chladnou hlavu, určitě nemůžete nikdy vyhovět všem. Většinou se jim jedná o to, že je jídlo málo slané nebo o skladbu jídelníčku, tak se snažte vysvětlit snižování obsahu soli v potravě dětí a nutriční doporučení. Poslala jsem jednou mamince i odkaz na nutriční doporučení, když si stěžovala, že čočka bez vajíčka není plnohodnotný oběd za peníze, které nám posílá a že nedodržujeme ceny stravy. Pak už se neozvala. Pokud to nejsou vyloženě notoričtí stěžovatelé, tak po vysvětlení už nepíšou. Slušným způsobem to většinou vyřešíte bez problémů. Mějte hezký den a hodně zdaru při komunikaci.
odpovědětpepik9:32 29.4.2021
Také bylo období, kdy mi bylo řečeno p. ředitelkou, že prý se říká " že vaříme špatně". Nabídla jsem rodičům a všem strávníkům hromadnou schůzku v jídelně, kde jim vysvětlím pravidla, kterými se musím řídit. Z 200 strávníků přišli dva rodiče a pět učitelů ZŠ. Po diskuzi usoudili, že to není jednoduché vyhovět všem. Vzhledem k tomu, že účast byla velmi nízká, tak mi logicky vyšlo, že si stěžovali hlavně učitelé. Ti došli tak daleko, že mi hodnotili jídelníček a určovali co mám a nemám vařit.
odpovědětdanez21:00 29.4.2021
Nic si z toho nedělejte i mě cenzuruje ředitelka jídelníček,ale už se s tím nezabývám.Povznesla jsem se nad to poté, co jsem od ní osobně slyšela,že ona vařit ani péct neumí.A je docela zajímavé,že pokud do školy přijde nový učitel,pokaždé slyším jak dobře a chutně vaříme.U nás také proběhla kdysi přednáška o stravování ve školní jídelně,no a co myslíte,zůčastnila jsem se jí já a účetní a přednášející.Takže, více ne.
odpovědětwwww8:32 30.4.2021
Tak to vítejte v klubu. U nás vedení školy většinou vyškrtá luštěniny a nadiktuje si knedlíky. Brokolice je také na černé listině :). Ani jinou zeleninku moc nepapáme. Direktivní zásahy do jídelníčku mám každý týden. Tam by mohla možná začít novela vyhlášky - stop zásahu ředitelkám.
odpovědětEmča10:01 30.4.2021
Tý jo, to bych při takovém tlaku podala výpověď, to je úplná degradace vaší pozice.
odpovědětzuzana15:09 17.5.2021
Tak to je asi všude, starosta jako zřizovatel nařídil ředitelce, že musí kontrolovat jídelníčky, tak než se dostane jídelníček na portál, musí projít cenzurou, po 26 letech jako vedoucí ŠJ mě to docela namíchne
odpovědětfedora77:35 3.5.2021
A jak potom řešíte spotřební koš? Při takových zásazích do jídelníčku ho předpokládám máte dost problémů splnit ne? Jinak taky se mi zdá, že někteří si pletou školní jídelnu s restaurací.
odpovědětwwww13:23 3.5.2021
V oblasti luštěnin a ryb neplníme.
odpovědětMery6:50 13.5.2021
U nás je to podobné. Nejvíce brblají učitelé a hlavní slovo má školník. Nejlépe každý den řízek; knedlo, zelo, maso; svíčkovou,...
odpovědětjentak15:46 3.5.2021
V případě, že vám ředitelka zasahuje do skladby jídelníčku, tak si řekněte o potvrzení, které potom ukážete případné kontrole, protože v případě, že neplníte spotřební koš, tak porušujete zákon a hygieně nebo ČŠI se to určitě líbit nebude?
Jenže říct si o takové potvrzení vyžaduje kus odvahy, nebo vám ředitelka řekne, že vám nic takového nedá. Pak navrhuju poslat jí mailem tento dotaz: ? "Paní ředitelko, z naší diskuse vyplynulo, že nemám zařazovat luštěniny. Prosím vás, chápu to dobře, je to tak?" Z vaší strany je to návnada. A ona ji třeba spolkne a odpoví "Ano, je to tak". A vy si odpověď i s původním mailem vytisknete, současně tam máte datum a tím dostanete i to potvrzení...
odpovědětEva11:58 5.5.2021
Dobrý den, stalo se mi asi před 14-ti dny. Maminka vypsala poměrně dlouhý e-mail o tom, že je dlouhodobě nespokojená s kvalitou. Odepsala jsem velice dopodrobna, z čeho a jak naše jídelna vaří. Také jsem navrhla ať je příště konkrétní a ať určitě osloví i ostatní rodiče, kteří jsou nespokojení (jak psala). Všichni mi můžou napsat, zavolat nebo mně navštívit. Zatím se tak nestalo. Jsem tady teprve od září, ta stížnost mně zaskočila, ale je opravdu třeba chtít konkrétní požadavky. Takové obecné - měla by zvýšit kvalita, všichni si to myslí- na mně moc neplatí. Zní mi to jako - umím uvařit čaj, takže v kuchyni jsem machr. Jinak přeju hezké dny a nenechme se rozhodit :)
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi