Informace o cookies na této stránce
Jídelny.cz a partneři potřebují Váš souhlas s využitím cookies ke shromažďování a analýze informací o návštěvnosti tohoto webu a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Svůj souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Nastavení OK
Souhlas můžete odmítnout zde.
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Diskuse na téma Archivace dokumentů

Červeně příspěvky za posledních dní
Lucie 13:02 27.1.2022
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho musí vedoucí jídelny skladovat dokumentaci: docházky, přihlášky ke stravování, spotřební koše, příjemky, výdejky, uzávěrky. Jsem v MŠ 3.rokem a je tu spousta plných krabic ještě po bývalé paní vedoucí. Ráda bych tu měla jen to, co opravdu potřebuji.Děkuji
Radkaa13:30 27.1.2022
Když si dáte na těchto stránkách do vyhledávače - skartační řád školní jídelny, tak vám vyjede tento odkaz: https://www.jidelny.cz/show.aspx?id=447 Je sice staršího data, ale změny určitě žádné nebyly.
Terca18:38 29.1.2022
Dobrý den. Nám paní ředitelka vypracovala skartacni řád. Takže se podle toho řídím.

TOTO TÉMA JE ARCHIVNÍ, DISKUSE JIŽ BYLA UZAVŘENA

Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi