O záznamu webináře
Záznam webináře je z 11.11.2020.
Co je potřeba znát k tomu, jaké má vedoucí jídelny možnosti a jak je může využít k vytvoření optimálního kolektivu pracovníků? Ukážeme Vám, jak postupovat při personálním obsazování školní jídelny.
- Normativ pracovníků v ŠJ a jeho financování.
- Rozložení sil podle funkcí potřebných k zajištění provozu.
- Katalog prací a Nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – jak s nimi pracovat při vytváření pracovních pozic a správného platového zařazení.
- Kvalifikace pracovníků, délka praxe a jejich vliv na určení platové třídy a stupně (ideální stav a realita, jak vše skloubit dohromady).
- Diskusní blok –praktické příklady funkcí pracovníků ŠJ a jejich platového zařazení v souladu s normativem.
Přečtěte si zaznamenaný rozhovor, kde Mgr. Alena Strosserová popisuje, k čemu jsou tyto znalosti pro vedoucí jídelny užitečné. >>> Odkaz na článek <<<
Osvědčení není součástí záznamu webináře!
Délka vysílání: 90 minut
Záznam je k dispozici 20 dní od aktivace.
Délka: 90 min
Cena: 390 Kč