Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Zajímavé informace pro rodiče

7.7.20217471Pavel Ludvík
Informovat děti a rodiče o podmínkách stravování je potřebné. Někde tak činí omšelou a úřední formou, pomocí příkazů a zákazů. Jinde jsou velmi vynalézaví a dělají vše pro to, aby upoutali pozornost zákazníka. Chcete pár příkladů, abyste věděli, jak na to?

Informovat jasně, zajímavě a to vše online

31.5.20216564Pavel Ludvík
Budeme opět otvírat školu. Aha, tak to musíme honem dát zprávu na internet. Aktualizovat jídelníček a šup s ním na facebook, ať ho všichni mohou sdílet. Elektronicky objednávky i platby. Online porady. Taková byla v poslední době realita mnoha školních jídelen. Co nám pro komunikaci zůstane do budoucna?

Mluvit, dosáhnout svého a získat spojence

15.2.20218710Pavel Ludvík
Vedoucí jedné jídelny mnoho let usilovala o salátový bar. Až se jí to povedlo. Jak? Vhodnou komunikací s ředitelem. Co se za touto větou ale skrývá? Seznamte se, jak některé vedoucí v minulosti úspěšně vyjednávaly a přes počáteční odpor protistrany dosáhly splnění svých požadavků.

Jak na dětskou nimravku

4.1.202110780Radana Večeřová
Nešťourej se v tom a jez! Možná vás tato věta také občas napadne při pohledu na strávníky rýpající se ve vámi uvařeném jídle. Nezoufejte a přečtěte si náš článek. Dozvíte se několik zajímavých a hravých nápadů, jak zaujmout děti, které nechtějí jíst. Sepsala je pro vás školní psycholožka a zároveň maminka dvou dětí.

Vhodnou komunikací lze získat mnohé

14.12.202010661Blanka Pekařová
Když vedoucí nemá komunikační schopnosti, pak pro svůj kolektiv nemůže nic získat. Takový je názor zkušené vedoucí školní jídelny, nyní již na odpočinku. Přečtěte si, jak se dívá na vyjednávání s druhými a co díky němu za svého působení v jídelně získala.

Jednání s ředitelem – být dobře připraven

23.11.202010950Pavel Ludvík
Vedoucí jídelny potřebovala do kuchyně nové vybavení. Mnohokrát byla za ředitelem a vždy se vrátila s nepořízenou. Nebylo v jejím jednání něco špatně? Seznamte se s několika konkrétními příklady, které ukazují, jak se na jednání s ředitelem dobře připravit.

Jak motivovat zaměstnance k práci

8.6.202010710Jiří Vlček
Víte, jak motivovat své zaměstnance k práci a vyšším výkonům? Jak to udělat, aby každý dělal to, co má? Aby plnil své úkoly svědomitě a včas? Vše podstatné se dozvíte v našem článku. Ten vám ukáže několik významných zásad, které mají na motivaci zaměstnanců zásadní, avšak často podceňovaný vliv.

Jak v pohodě přežít čas karantény

27.4.202011380Lenka Rašticová, Radana Večeřová
Aktuální situace je plná zákazů, život je značně omezený, nevíme, co bude dál. Nejistota zůstává: není jasné, kdy budou školní jídelny otevřeny, jak se bude vařit a vydávat strava. Jak ustát toto období a přitom zůstat v psychické pohodě? Seznamte se s několika recepty, jak na to.

Jak při jednání s ředitelem dosáhnout svého

26.2.202012770Redakce Jídelny.cz
Jednat s nadřízeným je vždy složité a dosáhnout svého je ještě složitější. Víte, jak při jednání se svým nadřízeným postupovat a čeho se vyvarovat, abyste byli v rozhovoru úspěšní a dosáhli svých cílů? Pomůže vám s tím dnešní článek.

Jak mluvit se svým ředitelem efektivně

9.12.201912260Jiří Vlček
Jaký vztah máte se svým nadřízeným? Umíte s ním efektivně komunikovat? Ze zkušeností víme, že jednání s nadřízeným bývají někdy velmi složitá. Přečtěte si dnešní článek, který vám poradí, jak postupovat, aby vaše komunikace byla co nejúčinnější.
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi