Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (2)

26.9.20186520Pavel Ludvík
Pokračujeme v ukázkách, jak vedoucí některých jídelen a ředitelé škol dokáží motivovat kuchařky k plnění nových požadavků a nových pracovních úkolů. Nemají k dispozici potřebné finanční prostředky, a tak využívají jiných postupů. Využijte jejich zkušenosti.

Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (1)

24.9.20187140Pavel Ludvík
Kuchařky ve školních jídelnách toho musí zvládnout čím dál víc. Jak je ale motivovat, když jejich platy jsou velmi nízké a volných pracovních míst je mnoho. V některých školách to umějí i bez peněz. Přečtete si příklady, jak na to.

Jak se úspěšně bránit nátlaku šéfa

27.11.201714120Zdenko Knižka
Nátlak nadřízeného. Všichni to známe. Jak se mu bránit? Jak odmítat přidávání dalších a dalších úkolů, výzvy k porušování předpisů, jak reagovat na nespravedlivě stanovené platy? Přečtěte si tento článek, abyste věděli, jak na to.

Rodiče, učitelé a školní jídelna

4.5.201721191Pavel Ludvík
Rodiče a učitelé představují velkou skupinu lidí, která by mohla jídelnám v jejich snaze naučit děti zdravě jíst velmi pomoci. Někteří však toto úsilí spíš kazí. Jak vedoucí jídelen takové případy řeší? Přečtěte si pár příběhů z praxe.

Vyjednávání s ředitelem prakticky

19.9.201625383Pavel Ludvík
Diskuse s ředitelem o provozu jídelny, o platech, o zástupech bývají někdy náročné, ale vhodným postupem a argumenty se dá mnohého dosáhnout. Přečtěte si následující příběh: podobnosti s některými situacemi z vaší jídelny nejsou zcela náhodné.

Chytré řeči dětí u okýnka

29.6.201626331Janka Kuricová
Dětské názory a postřehy nás znovu a znovu upoutávají svým zvláštním humorem a osobitým pohledem na okolní svět, i na nás. Seznamte se s některými z nich, které pronesly děti v jídelně u výdejního okénka.

Jak vést nepříjemné rozhovory

4.5.201634032Zdenko Knižka
Možná to znáte. Ředitel vás z čehosi obviňuje, nemá pravdu, ale nevíte, jak argumentovat. Vybuchnete a řeknete: „Já se na to můžu ..." A odpověď? „Pokud se vám tady nelíbí, můžete odejít." Zažili jste podobný rozhovor? Pokud ano, tento článek je pro vás.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (2)

20.4.201626850Pavel Ludvík
V závěrečném dílu článku o dobré i nevhodné komunikaci jídelny s okolím se budeme zabývat situacemi, kdy vedoucí jídelny musí odpovídat na nepříjemné otázky a stížnosti.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (1)

18.4.201627551Pavel Ludvík
Dobrá komunikace zkvalitňuje vztahy mezi lidmi i firmami, omezuje spory, umožňuje dosáhnout lepších výsledků a větší spokojenosti obou stran. Přinášíme 1. část komentovaných příkladů vhodné i méně vhodné komunikace ze školních jídelen.

Diskutujeme podle nových pravidel

19.11.201528150Pavel Ludvík
Diskusní fóra jsou významnou a navštěvovanou částí portálu Jídelny.cz. Aby dobře sloužila svému účelu a všem přinášela užitek, řídí se od podzimu 2015 novými pravidly.
Předchozí1Další
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz
Zobrazit plnou verzi