Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Jak na dětskou nimravku

4.1.20214210Radana Večeřová
Nešťourej se v tom a jez! Možná vás tato věta také občas napadne při pohledu na strávníky rýpající se ve vámi uvařeném jídle. Nezoufejte a přečtěte si náš článek. Dozvíte se několik zajímavých a hravých nápadů, jak zaujmout děti, které nechtějí jíst. Sepsala je pro vás školní psycholožka a zároveň maminka dvou dětí.

Vhodnou komunikací lze získat mnohé

14.12.20205821Blanka Pekařová
Když vedoucí nemá komunikační schopnosti, pak pro svůj kolektiv nemůže nic získat. Takový je názor zkušené vedoucí školní jídelny, nyní již na odpočinku. Přečtěte si, jak se dívá na vyjednávání s druhými a co díky němu za svého působení v jídelně získala.

Jednání s ředitelem – být dobře připraven

23.11.20206920Pavel Ludvík
Vedoucí jídelny potřebovala do kuchyně nové vybavení. Mnohokrát byla za ředitelem a vždy se vrátila s nepořízenou. Nebylo v jejím jednání něco špatně? Seznamte se s několika konkrétními příklady, které ukazují, jak se na jednání s ředitelem dobře připravit.

Jak motivovat zaměstnance k práci

8.6.20208270Jiří Vlček
Víte, jak motivovat své zaměstnance k práci a vyšším výkonům? Jak to udělat, aby každý dělal to, co má? Aby plnil své úkoly svědomitě a včas? Vše podstatné se dozvíte v našem článku. Ten vám ukáže několik významných zásad, které mají na motivaci zaměstnanců zásadní, avšak často podceňovaný vliv.

Jak v pohodě přežít čas karantény

27.4.20209000Lenka Rašticová, Radana Večeřová
Aktuální situace je plná zákazů, život je značně omezený, nevíme, co bude dál. Nejistota zůstává: není jasné, kdy budou školní jídelny otevřeny, jak se bude vařit a vydávat strava. Jak ustát toto období a přitom zůstat v psychické pohodě? Seznamte se s několika recepty, jak na to.

Jak při jednání s ředitelem dosáhnout svého

26.2.20209890Redakce Jídelny.cz
Jednat s nadřízeným je vždy složité a dosáhnout svého je ještě složitější. Víte, jak při jednání se svým nadřízeným postupovat a čeho se vyvarovat, abyste byli v rozhovoru úspěšní a dosáhli svých cílů? Pomůže vám s tím dnešní článek.

Jak mluvit se svým ředitelem efektivně

9.12.20199890Jiří Vlček
Jaký vztah máte se svým nadřízeným? Umíte s ním efektivně komunikovat? Ze zkušeností víme, že jednání s nadřízeným bývají někdy velmi složitá. Přečtěte si dnešní článek, který vám poradí, jak postupovat, aby vaše komunikace byla co nejúčinnější.

Ředitel, který kryje vedoucí záda

4.12.201913500Pavel Ludvík
Ředitelé škol se o školní jídelny příliš nestarají a většinou nerozumějí problémům, které musí vedoucí školních jídelen řešit. Znáte to také? V článku vám přinášíme důkaz, že výjimky existují. Přečtěte si rozhovor s panem ředitelem, který školní jídelně věnuje velkou pozornost, rozumí jí a hlavně za ní stojí.

Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (2)

26.9.201815430Pavel Ludvík
Pokračujeme v ukázkách, jak vedoucí některých jídelen a ředitelé škol dokáží motivovat kuchařky k plnění nových požadavků a nových pracovních úkolů. Nemají k dispozici potřebné finanční prostředky, a tak využívají jiných postupů. Využijte jejich zkušenosti.

Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (1)

24.9.201818280Pavel Ludvík
Kuchařky ve školních jídelnách toho musí zvládnout čím dál víc. Jak je ale motivovat, když jejich platy jsou velmi nízké a volných pracovních míst je mnoho. V některých školách to umějí i bez peněz. Přečtete si příklady, jak na to.
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi