Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Ředitel, který kryje vedoucí záda

4.12.201917170Pavel Ludvík
Ředitelé škol se o školní jídelny příliš nestarají a většinou nerozumějí problémům, které musí vedoucí školních jídelen řešit. Znáte to také? V článku vám přinášíme důkaz, že výjimky existují. Přečtěte si rozhovor s panem ředitelem, který školní jídelně věnuje velkou pozornost, rozumí jí a hlavně za ní stojí.

Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (2)

26.9.201818940Pavel Ludvík
Pokračujeme v ukázkách, jak vedoucí některých jídelen a ředitelé škol dokáží motivovat kuchařky k plnění nových požadavků a nových pracovních úkolů. Nemají k dispozici potřebné finanční prostředky, a tak využívají jiných postupů. Využijte jejich zkušenosti.

Jak motivovat kuchařky v 17 příkladech (1)

24.9.201821020Pavel Ludvík
Kuchařky ve školních jídelnách toho musí zvládnout čím dál víc. Jak je ale motivovat, když jejich platy jsou velmi nízké a volných pracovních míst je mnoho. V některých školách to umějí i bez peněz. Přečtete si příklady, jak na to.

Jak se úspěšně bránit nátlaku šéfa

27.11.201732560Zdenko Knižka
Nátlak nadřízeného. Všichni to známe. Jak se mu bránit? Jak odmítat přidávání dalších a dalších úkolů, výzvy k porušování předpisů, jak reagovat na nespravedlivě stanovené platy? Přečtěte si tento článek, abyste věděli, jak na to.

Rodiče, učitelé a školní jídelna

4.5.201735071Pavel Ludvík
Rodiče a učitelé představují velkou skupinu lidí, která by mohla jídelnám v jejich snaze naučit děti zdravě jíst velmi pomoci. Někteří však toto úsilí spíš kazí. Jak vedoucí jídelen takové případy řeší? Přečtěte si pár příběhů z praxe.

Vyjednávání s ředitelem prakticky

19.9.201635533Pavel Ludvík
Diskuse s ředitelem o provozu jídelny, o platech, o zástupech bývají někdy náročné, ale vhodným postupem a argumenty se dá mnohého dosáhnout. Přečtěte si následující příběh: podobnosti s některými situacemi z vaší jídelny nejsou zcela náhodné.

Chytré řeči dětí u okýnka

29.6.201637001Janka Kuricová
Dětské názory a postřehy nás znovu a znovu upoutávají svým zvláštním humorem a osobitým pohledem na okolní svět, i na nás. Seznamte se s některými z nich, které pronesly děti v jídelně u výdejního okénka.

Jak vést nepříjemné rozhovory

4.5.201651152Zdenko Knižka
Možná to znáte. Ředitel vás z čehosi obviňuje, nemá pravdu, ale nevíte, jak argumentovat. Vybuchnete a řeknete: „Já se na to můžu ..." A odpověď? „Pokud se vám tady nelíbí, můžete odejít." Zažili jste podobný rozhovor? Pokud ano, tento článek je pro vás.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (2)

20.4.201637370Pavel Ludvík
V závěrečném dílu článku o dobré i nevhodné komunikaci jídelny s okolím se budeme zabývat situacemi, kdy vedoucí jídelny musí odpovídat na nepříjemné otázky a stížnosti.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (1)

18.4.201638581Pavel Ludvík
Dobrá komunikace zkvalitňuje vztahy mezi lidmi i firmami, omezuje spory, umožňuje dosáhnout lepších výsledků a větší spokojenosti obou stran. Přinášíme 1. část komentovaných příkladů vhodné i méně vhodné komunikace ze školních jídelen.
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi