Informace o cookies na této stránce
Jídelny.cz a partneři potřebují Váš souhlas s využitím cookies ke shromažďování a analýze informací o návštěvnosti tohoto webu a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Svůj souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Nastavení OK
Souhlas můžete odmítnout zde.
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Chytré řeči dětí u okýnka

29.6.201642571Janka Kuricová
Dětské názory a postřehy nás znovu a znovu upoutávají svým zvláštním humorem a osobitým pohledem na okolní svět, i na nás. Seznamte se s některými z nich, které pronesly děti v jídelně u výdejního okénka.

Jak vést nepříjemné rozhovory

4.5.201657102Zdenko Knižka
Možná to znáte. Ředitel vás z čehosi obviňuje, nemá pravdu, ale nevíte, jak argumentovat. Vybuchnete a řeknete: „Já se na to můžu ..." A odpověď? „Pokud se vám tady nelíbí, můžete odejít." Zažili jste podobný rozhovor? Pokud ano, tento článek je pro vás.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (2)

20.4.201643570Pavel Ludvík
V závěrečném dílu článku o dobré i nevhodné komunikaci jídelny s okolím se budeme zabývat situacemi, kdy vedoucí jídelny musí odpovídat na nepříjemné otázky a stížnosti.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (1)

18.4.201643131Pavel Ludvík
Dobrá komunikace zkvalitňuje vztahy mezi lidmi i firmami, omezuje spory, umožňuje dosáhnout lepších výsledků a větší spokojenosti obou stran. Přinášíme 1. část komentovaných příkladů vhodné i méně vhodné komunikace ze školních jídelen.

Diskutujeme podle nových pravidel

19.11.201537020Pavel Ludvík
Diskusní fóra jsou významnou a navštěvovanou částí portálu Jídelny.cz. Aby dobře sloužila svému účelu a všem přinášela užitek, řídí se od podzimu 2015 novými pravidly.

Musíme komunikovat a dávat o sobě vědět

30.4.201540273Janka Kuricová
Jídelny musí svoje služby prodat. Důležité proto je si naklonit rodiče a poskytnout jim dostatek informací. Seznamte se s příklady, jak s rodiči i dětmi komunikuje zkušená vedoucí školní jídelny.

Proč na sebe na internetu (ne)upozorňovat

22.1.201569703Pavel Ludvík
Mnoho jídelen zveřejňuje na internetu jen svůj jídelní lístek a telefon vedoucí. Jiné naopak dávají na internet i mnoho dalších informací, kterými pak působí na strávníky. Jaké to má výhody a nevýhody?

Komunikace jídelny s učiteli, rodiči, žáky (2)

19.5.201445460Pavel Ludvík
Na jarních krajských konferencích několikrát zaznělo, že dobrá komunikace jídelny se strávníky napomáhá lepšímu hodnocení školního stravování. Seznamte se proto se zkušenostmi, které mají v této oblasti vedoucí některých jídelen. Druhý díl článku radí, jak na strávníky a jejich rodiče.

Komunikace jídelny s učiteli, rodiči, žáky (1)

12.5.201449421Pavel Ludvík
Na jarních krajských konferencích několikrát zaznělo, že dobrá komunikace jídelny se strávníky napomáhá lepšímu hodnocení školního stravování. Seznamte se proto se zkušenostmi, které mají v této oblasti vedoucí některých jídelen. První díl článku radí, jak na učitele.

Žákovský parlament a školní jídelna (2)

21.5.201224690Pavel Ludvík
Základní škola v Šenově patří k těm, které se snaží školní parlament účinně zapojit do řešení některých problémů života školy, ale i jídelny. Komunikace zástupců žáků s vedoucí zdejší jídelny je příkladná a přináší plno námětů ke zlepšení úrovně školního stravování.
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu

Partneři

VIS Plzeň, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 720 962 105  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi