Informace o cookies na této stránce
Jídelny.cz a partneři potřebují Váš souhlas s využitím cookies ke shromažďování a analýze informací o návštěvnosti tohoto webu a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Svůj souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Nastavení OK
Souhlas můžete odmítnout zde.
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Diskuse k článku Jak vést nepříjemné rozhovory

nepříjemný rozhovor

odpovědět
11.5.201612:39káťa ved.
S vedením nemám zásadní problém, spíš s kuchařkami. Kdykoliv řeknu, že bude kuře nebo ryba - takže každý týden - slyším: fuj, už zase, budeme brzo kvokat, už to nemůžu ani vidět, zase ty ryby, vždyť to nejedí, a mnoho dalších rýpavých poznámek. Když jim řeknu (mám dvě), ať vymyslí jídlo z kuřecího, které by šlo uvařit v školkovém provozu a bylo "něco jiného", mlčí. Dost mě to ubíjí a bere chuť do práce. Argument typu můžeš skončit, venku čeká dalších deset kuchařek, nepoužívám, přijde mi to vyděračské, ale asi mě okolnosti brzo donutí. Přeji všem co nejméně nepříjemných rozhovorů a krásné léto!
odpovědět
12.5.201613:08marcik
Káťo, poznámky kuchařek házím naprosto za hlavu,protože to bychom nemohli vařit nic. Poznámky strávníků mne znepokojují kapku více, ale pokaždé si uvědomím, že kontrolní orgány jsou s mou prací spokojené, a je po problému. Do jídla by chtěl zasahovat každý, ale my nejsme restaurace a tudíž musíme plnit nařízení zákonů a vyhlášek, kterých je víc než dost. Pozor na poznámku ,,venku čeká dalších 10"! Za ty peníze, dřinu a zodpovědnost nečeká, takže se budeme muset spokojit se stávajícím personálem. Nahoďte úsměv a dělejte si svoje, naši práci stejně nikdo neocení.
Pozvánky a novinky do Vašeho e-mailu
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz  |  Facebook
Zobrazit plnou verzi